2010/01/22

#635

بالاترین و خوانندگان !


* مدت یک هفته است که صفحه لینکهای تازه مربوط به سه ماه قبل است . خوشحالم . (فرستنده : یک نفر که لینکش یک هفته است اولین لینک تازه مانده)

* امیدوارم روزی حد نصاب لینکهای سیاسی و اجتماعی به دویست برسد تا هیچکس نفهد در مملکت چه خبر است . (هر کی هست ریش دارد)

* از اینکه طنزهای ما را در بخش سرگرمی میگذارید خیلی خوشحالیم . اصولاً ما آدمهای سرگرم کننده ای هستیم . (هادی خرسندی و شرکاء)

* در سی سال گذشته هیچ سایتی مثل بالاترین دنیا را تکان نداد . احتمالاً زلزله هائیتی کار شماست . دقت کنید که ازتان تعریف کردم . حساب منرا نبندید با یکی کار دارم . (18 ساله از توپخونه)

* لطفاً حساب مهدی یحیی نژاد را یکماه ببندید . به نامه های ما جواب نمی‌دهد یکماه بعد لینک میگذارد می‌گوید سر من و همکارانم شلوغ است زن و بچه داریم . پس معلوم است نامه ها را می‌خواند ضمناً مهدی سرش کچل است هیچ هم شلوغ نیست دروغ می‌گوید . (یکنفر که از پارسال پسوردش یادش رفته روزی ده تا نامه می‌نویسد)

* یک هفته پیش عضو بالاترین شدم تا لینک گذاشتم سی تا منفی دادند گفتند پدرسگ تو دوباره آمدی ؟ فهمیدم این چند وقتی که بالاترین عضو نمیگیرد بعضیها آی.دی های بیکار را بهم می‌فروشند این آی.دی ما هم انگار قبلاً دست خرچنگ زاده بوده . آی.دی نخواستیم پنجاه هزار تومن منرا پس بدهید . (در بدر آی.دی)

* روزی سی ساعت بالاترین هستم . بچه که بودم دوست داشتم خلبان بشوم ولی الآن دلم میخواهد بالایار بشوم تا بعداً کم کم بالادار هم بشوم . طرفدار دموکراتسیتی هستم و آزار بیان دارم . اگر منرا بالایار نمیکنید لااقل هزارتا انرژی روزانه بدهید یکنفر بمن فحش گفته دیروز تا حالا نتوانسته ام جواب بدهم . (بتو چه اسم من چیه الدنگ ؟)

* gateway time out 504 یعنی چه ؟ احتمالاً لینک جالبی است چون روزی بیست ساعت در بالاترین دیده میشود و بقیه هم هیچ لینک دیگری نمیگذارند . (دکترای تافل از آکسفورد)

* سیستمهای امنیتی جدید بالاترین خیلی خوب است . هم جلوی ورود هکرها را می‌گیرد هم اعضاء بالاترین هم خوانندگان . کلاً وقتی هیچکس نتواند وارد سایت بشود هک هم نمیتواند بکند . آفرین بر این هوش شما . دادیم بچه ها یک نسخه ویندوز جدید بنویسند که با بالاترین سازگار باشد . (بیل گیتس)

* خوشبختانه شما برای تمام فیلترشکنهای دنیا یک فکری کرده اید . پریروز یک نسخه جدید ساخته شد که فیلتر موصاد و CIA را هم شکاند ولی با همان خواستیم در بالاترین یک مثبت بدهیم هزارتا error داد عمراً نشد . ما را بگو بیخود نشسته بودیم پورتهای مربوطه را از مخابرات می‌بستیم . خسته نباشید . (گرداب - سپاه)