2009/04/13

#353

...
سید ممل ابطحی : از خاتمی تا کروبی ؛ داداش چیکار داری
میکنی ؟!
نظر به مشی سیاسی منبسط سید ممل ابطحی که عین جاده هراز کاملاً صاف و مستقیم است و نیز اینکه نامبرده از ویراژ سیاسی اصلاً خوشش نمی آید در اینجا شرحی بر رفتار سیاسی ایشان طی مدت گذشته می آوریم باشد تا کسی فکر نکند ما بوقیم حواسمان نیست .

ممل ابطحی قبل از اعلام کاندیداتوری خاتمی : برادران ! رایحه دل انگیز نزدیک میشود . ای جون ! بی تردید تا پس فردا فضا دل انگیز میشود . بگذارید من چهار صد و پنجاه تا خاطره از دوران با شکوه اصلاحات از خودم در وکنم . ما یک پویشی راه انداخته ایم غلیظ . دشمن مگر شام زیاد خورده باشد که خواب اختلاف بین ما را ببیند . ای زرشک !

ممل ابطحی بعد از اعلام کاندیداتوری خاتمی : دیدید فضا دل انگیز شد ؟ ما با همدلی در پویش ایندفعه یک ۲۲ خرداد راه می اندازیم خفن . ای به قربان منش دختر کش خاتمی . من دویست و پنجاه تا خاطره درباره همین دختر کش دارم که میخواهم در وبلاگم در وکنم . از این به بعد چهارشنبه ها در پویش ختنه سوران است سه شنبه ها شعر میخوانیم همه سیاسی برادران گل است و بهار . چهچه بزن خاتمی که ما بیداریم . اتحاد ما در پویش هر روز غلیظ تر میشود . قرار است چندتا ازدواجی چیزی هم بین ما صورت بگیرد که حرف درنیاید !

ممل ابطحی بعد از انصراف خاتمی : البته من خیلی گلایه ها دارم که وانت آورده ام نصفش را ببرد . نمیگویم از کی گلایه دارم تا شما همینطور سر کار بمانید . راستی کسی از چندتا از رفقای پویشی ما که خیلی با هم متحد هستیم خبر ندارد ؟ اگر دارد بگوید ما نگرانیم . ثروت این مملکت را به آنجائی که غین دارد و آنجائیکه حسن کچل دارد میبرند ای لعنت به هرچی غارتگر بیت مردم . الآن برای شما سی و دو تا خاطره درباره غارتگر بیت مردم میگویم که بدانید چه خبر است . چرا این چیزها الآن یاد من افتاد ؟ این مموتی شورش را درآورده بد ترکیب . گلایه بسیار است . آه !

ممل ابطحی یک هفته بعد : آقا پول از بیت مردم درمی آورند میبرند آنجا که غین دارد موشک پرت میکنند . من بترتیب از آقایان م.الف.ن و سین.عین.خ و عین.لام یک آمارهائی دارم که حیف منرا قسم داده اند که نگو . اگر خاتمی بود تا الآن به دندان شکن اینها پاسخ محکمی داده بودم . من از خواهر ف.ر که عین گرامافون فنر در رفته حرف میزند گلایه دارم . بگذارید درباره ی گلایه یک خاطره برایتان از قرقیزستان بگویم بدانید چه خبر است . راستی از برادران پویشی چه خبر ؟ خیر نبینند الهی ننه ! مدتیه در پویش جا تره ولی بچه نیست . میرحسین پس چیکار میکنی تو ؟ میگیرم میزنمتا !

ممل ابطحی پریروز : بنده با چندتا دیگر از رفقای شاخه ی دوم جیگر طلا (پویش سابق) رفتیم ستاد کروبی . آنهائی که گفته اند پویش از موسوی حمایت میکند چندتا سوسول هستند که من درباره ی آنها هم چندتا خاطره تانزانیا که رفته بودیم دارم . آنها از اولش هم با ما نبودند ولی به روی خودمان نمی آوردیم . اینجا خیلی باحال است . بگذار بقیه که رفته اند ستاد موسوی چشمشان بشود هشت تا . وقتی خاتمی به نفع میرحسین کناره گیری میکند یعنی سیاستهای میرحسین معلوم نیست ما باید برویم ستاد کروبی . شما نمیدانید ولی ما در دوران اصلاحات همیشه با خط بریل با هم حرف میزدیم این چیزها را خوب می فهمیم . تازه اینجا کفشهایمان را هم واکس میزنند . یک کیفی میده که نگو !

احتمالاً ادامه دارد ... !